Semua tentang sawit

Isnin, 16 Januari 2023

Wang Digital - BTC dan Etherium

Hari ini, 17/1/2023. Saya berminat melihat kedudukan atau nilai semasa wang digital. Saya melihatnya di Luno. Agak lama saya bersama luno sejak ..Bitcoin wang digital  pertama yang saya beli dan simpan. Tak banyak. Berjinak-jinak dengan wang dan dompet digital memberi ilmu dan kefahaman tentang dunia yang semakin canggih. 
Dan mengenali istilah-istilah seperti halving. Bila BTC halving nilai meningkat berkali ganda. Hanya 27,000 BTC sahaja dalam dunia, menurut kefahaman saya sumber bacaan dalam internet. Nilai 1 BTC ketika saya menulis catitan ini ialah RM90,997.00. Nilai 1 ETH pulak pada RM6 748.00. Dapat 1btc atau 1eth pun sudah lumayan. Ehem...
Kefahaman perlu diasah lagi. Asas yang ada pun cukup. Sedikit sedikit lama lama bertambah ilmu dan nilai. Gud luck everyone. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan